مقالات

درمان های خانگی برای ریزش ابرو

درمان های خانگی برای ریزش ابرو

روغن کرچک :

پنبه را آغشته به روغن کرچک کرده وروی ابروها بمالید بگذارید ۴۰ تا ۴۵ دقیقه بماندسپس باپنبه مرطوب پاک کنید سعی کنید روزی یکبار از این روش استفاده کنید.

دانه شنبلیله :

خمیری با ۱/۲ ق چ پودر شنبلیله و۲ق چ آب درست کنید ۴۰ تا ۴۵ دقیقه روی ابروها بگذاریدسپس با آب ولرم بشویید این روش را حداقل ۳ یا ۴ باردرهفته انجام دهید تانتیجه دلخواه را بدست آورید.

روغن ویتامین ایی :

روغن را ازکپسول ویتامین ایی خارج کنید و روی ابروها بمالید بگذارید شب بماند،صبح با آب ولرم بشویید روزانه این کار را انجام دهید .

ژل آلورا:

ژل آلورا را روی ابروها بمالید صبح با آب ولرم بشویید اینکار را روزانه انجام دهید .

وازلین :

به آرامی وازلین را روی ابروها ماساژ دهید بعد از ۱۵ تا ۲۰ دقیقه باصابون وآب ولرم بشویید برای اینکه زودتر نتیجه بگیرید حداقل ۲ یا ۳ بار در روز اینکار را انجام دهید.

شیر :

پنبه را درون شیر خیس کنید ،۲۰ تا ۲۵ دقیقه روی ابروها بگذارید سپس باآب ولرم بشویید ۲ یا ۳ بار در روز این کار راتکرارکنید.

روغن نارگیل :

به آرامی روغن نارگیل را روی ابروها ماساژ دهیدبعدازیک ساعت باصابون ،آب بشوییداینکار را حداقل ۲ بار در روز انجام دهیدتا رشد ابروها بیشتر شود.

آب پیاز :

آب پیاز را بگیرید، پنبه را به آن آغشته و روی ابروها بمالید بعد از ۲۰ دقیقه با آب ولرم ، صابون بشویید سعی کنید اینکار را حداقل ۴ تا ۵ بار در هفته انجام دهید.

روغن زیتون :

روغن زیتون را به آرامی روی ابروها بمالید بعد از ۴۰ تا ۴۵ دقیقه با شیر پاکن ،سپس با آب بشویید از این روغن طبیعی چند بار در روز استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *